Przejdź do głównej zawartości

Provitalan na mięśnie – koniec z umieraniem na siłowni!

Provitalan forum opinie


Cześć Dziewczyny! Piszę po dłuższej przerwie. Nie gniewajcie się, ale miałam urwanie głowy w szpitalu. Braki kadrowe dają o sobie znać i niestety ucierpiał na tym nie tylko blog, ale i moja forma…Po długiej zimie gdzie częstotliwość moich ćwiczeń spadła stwierdziłam, że czas się wziąć za siebie. Długo zwlekałam przez sytuację w pracy, ale w końcu się stało! Wróciłam na siłownię i odkryłam coś nowego co skutecznie przywróciło mi siłę do ćwiczeń. Zdecydowałam opisać moje wrażenia o suplemencie Provitalan. Uwaga! Niech nazwa Was nie zwiedzie!

Provitalan działanie - suplement dla mężczyzn i kobiet 


Zauważyłyście ten brzydki trend, że odżywek, przedtreningówek i innych suplementów i spalaczy jest mnóstwo, ale większość z nich jest dedykowana facetom. To dziwne patrząc na to jak bardzo w Polsce rośnie moda na zdrowy styl życia i ćwiczenia. Ikoną walki kobiet o piękne ciało stała się Ewa Chodakowska, którą osobiście uważam za rewelacyjną motywację i świetną trenerkę. Jest coraz więcej batoników, ciasteczek, kulek energetycznych, ale nie spotkałam się z konkretnym produktem na siłę przed treningiem dla kobiet L Znacie jakieś? Proszę o polecenie! Wiadomo, że te suple nazywane po męsku mogą być przeznaczane również dla kobiet, ale stereotyp jest taki, że to faceci muszą mieć super mięśnie, a kobiety po prostu mają być szczupłe. Ja się z tym nie zgadzam. Szczególnie kiedy mam cięższą pacjentkę, którą muszę się zająć. Wtedy brak masy mięśniowej staje się serio problemem. Dlatego też stwierdziłam, że wypróbuję nowość która okazała się strzałem w 10 - przedtreningówka Provitalan!

Koleżanka poleciła mi suplement Provitalan dziewczyna - martwy ciąg

Mam znajomą, z którą chodzę na siłownię. Zawsze narzekała na to, że jest zmęczona. Choć wypruwałam sobie flaki i nie narzekałam to musiałam wysłuchiwać narzekań. Kamilo! Wiem, że to czytasz, ale nie gniewaj się bo stałaś się moją bohaterką! Jednego dnia Kamila przyszła na siłkę i o dziwo nawet nie zająknęła się, że nie ma siły, nie chce jej się ćwiczyć itd. Spytałam jej co się stało i czy jest chora. W końcu jestem pielęgniarką :D Na co Kamila wyjęła w szatni Provitalan. Biorę do ręki i patrzę, że na etykiecie jest umięśniony facet. Myślę sobie: no ok, ładne, ale żeby od razu kupować? Kamila mnie oświeciła, że tak naprawdę nie ma żadnych przeciwwskazań żeby używały tego też kobiety. Koleżanka w pracy dała jej na spróbowanie i okazało się, że działa, więc kupiła. Taki sam łańcuszek poszedł w moją stronę, potem ja dałam spróbować innej znajomej i wieść o tym produkcie poszła w świat. Spróbowałam i okazało się, że daje super kopa! Zdecydowałam się kupić i opisać rezultaty, o czym przeczytacie niżej!

Provitalan skład suplementu nie tylko dla facetów!

Rozpocznijmy od prześwietlenia składu suplementu, który sprawił, że mój power na siłowni urósł:
·         AAKG – to formuła Alfa - Ketoglutaranu L – Argininy odpowiedzialna za rozszerzanie naczyń krwionośnych. Dzięki temu działaniu organizm w pełni wykorzystuje substancje odżywcze zawarte we krwi. Ta ulepszona arginina utrzymuje się o wiele dłużej w organizmie.
·         L – cytrulina – wspomaga wytrzymałość podczas treningu i poprawia funkcjonowanie tkanki mięśniowej. Zmniejsza zmęczenie przez buforowanie kwasu mlekowego. Efektem tego jest to, że poziom bolesności jest o wiele niższy. To składnik, który zwyczajnie zapobiega zakwasom.
·         L – tyrozyna – to organiczny związek chemiczny, który jest podstawowym aminokwasem białkowym produkowanym naturalnie przez organizm. Pełni podstawową rolę w syntezie neurotransmiterów: dopaminy, adrenaliny i noradrenaliny. Szczególnie ważną rola u osób, które poddane są wysiłkowi fizycznemu. Dlatego jej niedobór warto zastąpić suplementacją.
Głównie:  poprawia koncentrację (trening jest lepszy), wspomaga motywację i stymuluje przed wysiłkiem fizycznym.
·         Jabłczan kreatyny – składnik ten umożliwia skuteczniejszą generację energii w komórkach mięśni, która ułatwia przeprowadzenie intensywnego treningu. Przyśpiesza też wzrost beztłuszczowej masy ciała, bez wzmożonej retencji wody. Dzięki temu muskulatura budowana podczas treningu jest bardziej wartościowa. Przyśpiesza też wzrost siły mięśniowej oraz podwyższa wydolność organizmu. Między seriami mięśnie szybciej się regenerują, a dzięki temu później odczuwamy zmęczenie fizyczne i psychiczne.
·         Betanina – to nic innego jak ekstrakt  z buraka ćwikłowego. Już sam burak jest bogatym źródłem minerałów takich jak wapń, magnez, potas, żelazo. To betanina zawarta w preparacie Provitalan ma działanie na tzw. Pompę mięśniową. W odróżnieniu od cukrów zawartych w batonach poziom insuliny utrzymuje się dłużej dzięki czemu przez cały trening masz siłę do ćwiczeń. Po zwykłych słodyczach ten poziom szybko wzrasta, ale równie drastycznie spada. Stąd czujemy się sennie. Siła tkwi w naturze!

Działanie Provitalan, czyli dlaczego warto?

W skrócie to co dało mi Provitalan i najprościej jak się da jakie są jego zalety?
·         Pomaga mi przezwyciężyć zmęczenie
·         Zwiększa moje możliwości w trakcie treningu (łatwiej mi zwiększać obciążenie)
·         Działa szybko – nie muszę czekać na efekty bardzo długo
·         Wspomaga spalanie (mam mniejsze boczki), a jednocześnie rośnie mi masa mięśniowa!
·         Mogę robić coraz bardziej wymagające treningi, a nawet zastanawiam się czy nie iść na cross fit albo ćwiczenia ze sztangami.
·         Efekt pompy gwarantowany, a po treningu nie mam drżących nóg i jestem w stanie jeszcze normalnie funkcjonować
·         No i przede wszystkim Provitalan na motywację do ćwiczeń wpływa w mega szybkim tempie. Nie dość, że tłuszczyk spada to jeszcze komfort psychiczny i duma z samej siebie rośnie! 😊
Myślę, że IProvitalan to fajny suplement, który pomoże każdej z nas przekraczać granicę wytrzymałości i możliwości! Na ogół byłam nastawiona sceptycznie co do odżywek bo bałam się, że to chemia, ale w tym przypadku jest zupełnie odwrotnie 😊

Provitalan dawkowanie suplementu

Producent zaleca stosować po 1 dawce 2 razy dziennie.  Dodanie dużej ilości wody bo to przyśpieszy działanie i wchłanianie składników. Najlepiej przyjmować go 30 minut przed śniadaniem i 30 minut przed obiadem. Pamiętajcie tylko o tym, że co za dużo to niezdrowo! Nie zaleca się przekraczać dziennej dawki tego suplementu, ale to chyba logika i zdrowy rozsądek wystarczy żeby o tym pamiętać 😊 Uwaga! Nie ma cudów bez wysiłku. Dlatego ważne jest żeby przede wszystkim ćwiczyć, a nie tylko brać suplement bo nie jest to środek odchudzający. Dieta i zrównoważony sposób żywienia jest bardzo ważna. Mówi się, że 90% sukcesu to dieta i ja się z tym zgadzam! Jeśli jesteś mamą karmiącą piersią albo w ciąży to zawsze warto zachować ostrożność i wstrzymać się od brania Provitalan. Pamiętaj, że kluby fitness oferują fajne zajęcia dla mam i kobiet w ciąży co bardzo polecam. Moja siostra chodziła na takie w trakcie ciąży i dzięki temu miała więcej witalności i siły do opieki nad dzieckiem po urodzeniu. Warto sprawdzić czy nie jest się uczulonym na jakikolwiek składnik produktu.
Provitalan starcza na miesiąc. Łatwo się go połyka i ma przyjemny smak. Wiem, że można zamówić  powiększone opakowanie, ale do tej pory zamawiałam standardowe. Chyba jednak następnym razem opłaci mi się kupić większe opakowanie.

Provitalan gdzie kupić?

W sklepach stacjonarnych z odżywkami niestety nie ma go jeszcze. Producent tłumaczy, że bardziej opłaca im się sprzedaż przez internet bo wtedy odchodzi koszt wynajęcia powierzchni. Pewnie ma rację bo to nowość na rynku, a nowym zazwyczaj jest najtrudniej przebić się przez masę supli. Najważniejsze, że cena jest proporcjonalna do jakości, a zamówienie jest bezproblemowe. Mało tego. Po zamówieniu zadzwoniła do mnie jeszcze kobieta z ich infolinii oferując mi specjalne warunki i upewniając się czy dobrze dobrałam produkt do swoich potrzeb. Szczerze mówiąc to nikt nigdy mnie tak nie obsłużył. Pełna profeska! Czapki z głów! W ogóle to niebawem ma się ukazać jeszcze jeden podobny produkt, który ma pomagać w regeneracji, ale na razie nie jest jeszcze dostępny. No jestem ciekawa co z tego wyniknie. Warto śledzić czy nic nowego się nie pojawia, a przy okazji mają na stronce fajne artykuły od dietach, ćwiczeniach i lifestyle.

Provitalan opinie - to nie koniec, to dopiero początek!

Żeby nie było tak idealnie to przypominam, że nie wystarczy miesiąc ćwiczeń i suplementacji żeby wyglądać i czuć się dobrze! To jest długa i czasem wyboista droga, zwłaszcza jak trafi się kontuzja. Dlatego też apeluję do Was jako nie tylko blogerka, ale pielęgniarka: miejcie rozsądek i ćwiczcie tyle ile możecie. Nie zmieniajcie obciążeń z dnia na dzień. Wiem, że czasem wydaje się, że jest ok, a koniec końców mamy przez takie szybkie zmiany kontuzje. Nie uwierzyłybyście jakie przypadki mamy na sorze z siłowni. I zawsze jest to efekt słabej wyobraźni i braku rozsądku. Trenujcie, ale z rozsądkiem. Dajcie znać jak u Was sprawdza się Provitalan! Trzymam kciuki za Waszą fitmisję! Buziaki! :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

RECENZJA SENSO DUO: kuracja dla zmęczonych i zniszczonych włosów – rewolucja na rynku?

Słyszałyście o rewolucyjnych kosmetykach marki Vivese Senso Duo? To przełomowa kuracja dla zniszczonych włosów. Dzięki niej odzyskasz mocne kosmyki. Brzmi mało prawdopodobnie? Przekonaj się sama! Senso Duo - co to za nowość? Nieczęsto mam okazję testować produkty, które dopiero wchodzą na rynek. Ale dziś jest właśnie ten szczególny moment, kiedy mogę się z wami podzielić wynikami swoich testów. Moja przygoda z produktami  VIVESE SENSO DUO  zaczęła się r ówno 3 miesiące temu . Są to przebadane klinicznie dermokosmetyki przeznaczone do pielęgnacji włosów osłabionych i wypadających. Nadają się zarówno do czasowego stosowania w okresie przesileń pogodowych, kiedy włosy zaczynają nadmiernie wypadać, jak i w przypadku łysienia  androgennego . Zacznę od tego, że kompleksowa kuracja wg producenta polega na stosowaniu olejku i szamponu Senso Duo przez okres 3 miesięcy. Jeśli chodzi o mnie, to oczywiście dostosowałam te zalecenia do potrzeb pielęgnacyjnych swoich włosów. Nie

Czy chlorek sodu niszczy włosy?

W wielu kosmetykach, a szczególnie w szamponach, pojawia się substancja zwana  Sodium Chloride – czym ona jest i jak wpływa na skórę głowy? Pod tajemniczymi i groźnymi nazwami Sodium Chloride, NaCl, czy chlorek sodu kryje się powszechnie znana sól kuchenna. Często stosuje się ją w preparatach do higieny jamy ustnej – doskonale poleruje i usuwa brzydki zapach. Ale pełni ona też funkcję zagęszczacza – wpływa na konsystencję i lepkość kosmetyków myjących, czyli powoduje m.in. pienienie się szamponów. Jednak kosztem piany cierpi skóra głowy, która w wyniku agresywnych działań soli kuchennej zostaje silnie wysuszona i podrażniona. Za tym idzie kolejny efekt uboczny – te z nas, które mają szczególnie słabe i suche włosy pogłębiają tylko swoje problemy – pod wpływem NaCl włosy zaczynają intensywniej wypadać i tracić nawilżenie. Spowodowane jest to tym, że substancje o odczynie zasadowym odchylają łuski włosów, przez co  stają się one podatne na wszelkie zmiany. Chlorek sodu

Perle Bleue: recenzja nowego kremu przeciwzmarszkowego

Jak już zapewne wiecie, uwielbiam testować nowości! I chyba tym razem trafiłam prosto w 10! Dlaczego?  Otóż nowa seria kosmetyków przeciwzmarszczkowych Perle Bleue ma wszystko, czego kobieta może wymagać od kremów przeciwzmarszczkowych... A może wymagać wiele! Fakty są takie – wszystkie chcemy być wiecznie młode . Mnie osobiście śnią się po nocach wszystkie rodzaje zmarszczek: zmarszczki mimiczne, zmarszczki palacza (to te zmarszczki wokół ust), zmarszczki na czole, zmarszczki na szyi, zmarszczki na dekolcie… I wygląda na to, że właśnie Perle Bleue jest odpowiedzią na te problemy . Dlaczego? Kilka słów o serii kremów Perle Bleue Perle Bleue to pierwsza na rynku linia kosmetyków, w których znajduje się tak unikalne połączenie rzadkich składników aktywnych . Dzięki temu może działać „na kilku frontach” – poprawia fakturę, koloryt i jędrność skóry , dlatego może zwalczać wszystkie oznaki starzenia. Oczywiście, dokładny opis tych składników znajdziecie niżej w recenzji J Cała