Przejdź do głównej zawartości

La Vie Clarte recenzja serum regeneracyjnego do rzęs


Serum La Vie Clarte - test kosmetyczny

la vie calrte sklad

Zdarzało Wam się z bólem spoglądać w lustro i szukać tych grubych, długich rzęs, które obiecują producenci maskar i odżywek? Tak jak większość kobiet, mnie również dopadł problem słabych rzęs. Gorzej chyba być nie mogło, na szczęście trafiłam na, jak się okazało, fenomenalny produkt do podkreślenia oprawy oczu i polepszenia kondycji moich rzęs. Mówię tu o serum La Vie Clarte, innowacyjnym kosmetyku do rzęs dzięki któremu uporałam się z kompleksami. Czytajcie dalej, jeśli jesteście ciekawe jak pomógł mi ten kosmetyk :)

 La vie clarte – opinie – czyli jak trafiłam na serum.

Od zawsze miałam kompleks na punkcie moich rzęs. Marzyłam o pięknej oprawie oczu, wachlarzu rzęs, który ozdabiałby moją twarz. W swoim życiu wypróbowałam tysiące produktów, które miały spełnić moje pragnienie o pięknych rzęsach. Długo szukałam produktu, który pomoże mi pozbyć się problemów, bo przecież każda z nas marzy o zalotnym spojrzeniu. Niestety, żadna z maskar lub odżywek dostępnych na rynku, nie spełniały obietnic, które składali ich producenci. Jeśli chodzi o serum do rzęs La Vie Clarte, jest zupełnie inaczej. To chyba pierwszy kosmetyk, który bez zastrzeżeń mogę polecić każdej z Was. Do jego zakupu skłoniła mnie moja przyjaciółka. To ona pierwsza zdecydowała się wypróbować to serum. Widząc, jakie uzyskała efekty, nie mogłam nie zamówić swojego egzemplarza. Ta odżywka zmieniła bardzo dużo w moim wyglądzie!      

La Vie Clarte – skład

serum la vie clarte

 Skuteczna i bezpieczna odżywka do rzęs nie powinna zawierać wiele składników. Od dawna wiadomo, że to co naturalne jest najlepsze. Prostota składu jest dodatkowym atutem. Tak jest też w przypadku serum La Vie Clarte. Trzy główne składniki to:

·       Prowitamina B5 – na naskórku przekształca się w kwas pantotenowy stymulujący wzrost rzęs. Jest on łatwo przyswajalny bo naturalnie występuje w skórze. Nawilża i wzmacnia rzęsy. Chroni je przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Szczególnie w okresie jesieni i zimy jest zbawienny dla naszych rzęs.
·       Biotynol Tripeptide-1 - wydłuża fazę wzrostu rzęs, wzmacnia ich strukturę i przywraca elastyczność. To właśnie ten składnik zwiększa objętość i zarazem wydłuża oraz przyciemnia rzęsy.
·       Gliceryna – niby prosty i powszechnie znany, ale często zapominany w pielęgnacji. Dogłębnie i naturalnie nawilża przynosząc ulgę i przyśpieszając procesy regeneracyjne. Chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi i nadaje pięknego blasku!

 Koniec z groźnym bimatoprostem! 
bomatoprost

La Vie Clarte to wielozadaniowe serum, które jest odżywczą bombą witaminową dla  naszych rzęs. Jak wiedzą wszyscy którzy mnie znają, dużą uwagę przykładam do dbania o zdrowie. Staram się żyć w duchu slow life i jestem zwolenniczką naturalnego looku. Wszystkie kosmetyki, których używam muszą być bezpieczne i odpowiednio przeze mnie sprawdzone. Po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Internecie i "przesłuchaniu" mojej przyjaciółki, która nigdy mnie nie zawiodła, zamówiłam odżywkę do rzęs La Vie Clarte. Powiem Wam już teraz, że był to strzał w dziesiątkę! Zdecydowanym plusem serum La Vie Clarte jest to, że w jego składzie nie znajdziemy bimatoprostu, na którego szkodliwe właściwości zwracają uwagę okuliści. Wszystkie odżywki, które wpadały do tej pory w moje ręce miały w składzie ten związek, który może powodować alergie i swędzenie.
          
 Sztuczne rzęsy do kosza! Tylko naturalny look!

Ta odżywka to kosmetyk, który stymuluje, wzmacnia, przyciemnia oraz pogrubia rzęsy. Dzięki niej nie potrzebuję już sztucznych rzęs, które przez kilka lat musiałam doczepiać! Jak wiecie od jakiegoś czasu w modzie jest jak najbardziej naturalny look, a teatralne makijaże i wszystko co sztuczne jest już niemodne. Liczy się naturalny wygląd który podkreśli atuty każdej z nas. Wiem z doświadczenia, że rzęsy dostępne w drogeriach mają słabą jakość i trzeba je zakładać i zdejmować codziennie, co jest uciążliwe. Wizyty u kosmetyczki także zabierają czas i pieniądze, dlatego cieszę się, że powstała dla nich tańsza alternatywa w postaci serum do rzęs La Vie Clarte.
           
Na bok domowe sposoby pielęgnacji rzęs

Oczywiście, zawsze możecie użyć domowych sposobów na poprawę kondycji Waszych rzęs, takich jak np. olejek rycynowy, jednak ja nie polecam eksperymentów z nim. Z mojego doświadczenia wiem, że efekt jest niewielki i utrzymuje się krótko. Do tego czasami mogą pojawić się skutki uboczne takie jak stany zapalne i opuchlizna. Ja zdecydowałam się na La Vie Clarte i nie żałuję wydanych pieniędzy!

La Vie Clarte – jak używać serum

naturalne rzesy


Aby zobaczyć najlepsze efekty stosowania odżywki do rzęs La Vie Clarte, trzeba jej używać tylko raz dziennie przez trzydzieści dni. ALE i co dla mnie było wręcz szokujące pierwsze widoczne efekty jej stosowania zaobserwowałam po niecałych dwóch tygodniach! Rzęsy stały się widocznie ciemniejsze, a w następnych dniach zauważyłam ich pogrubienie i wydłużenie. Po kuracji moje rzęsy nie przypominały tych sprzed miesiąca! I tu kolejne niesamowite zaskoczenie! Aplikacja produktu nie jest uciążliwa, dzięki żelowej formule, odżywka nie spływa z linii rzęs, a wygodny pędzelek pozwala na szybkie nałożenie produktu.

 La Vie Clarte – opakowanie, czyli jak upiększyć kosmetyczkę
la vie clarte opakowanie


Nie byłabym sobą, gdybym nie zwróciła uwagi nie tylko na zawartość opakowania, ale i całą otoczkę towarzyszącą temu serum. Powiem Wam w sekrecie, że w momencie, w którym dostałam do rąk swój egzemplarz westchnęłam z zachwytem! La Vie Clarte jest dopieszczone w każdym szczególe! Nie dość, że opakowanie jest bardzo praktyczne, to do tego jego złoto-czarny design będzie ozdobą każdej kosmetyczki!
Stosując La Vie Clarte oszczędziłam czas i pieniądze. Większość dostępnych odżywek ma pojemnosć 3 ml i ceny w granicach 150-200 złotych złotych. Serum do rzęs La Vie Clarte to 6 ml produktu za jedyne 219 złotych w cenie wyjściowej, ale producenci przygotowali dla nas przemiłą niespodziankę, o której jeszcze wspomnę, więc koniecznie doczytajcie do końca ;) 

La Vie Clarte – moja opinia

Nie skłamię, jeśli powiem, że stosowanie La Vie Clarte pomogło mi pozbyć się kompleksów. Odżywka działa szybko i jest zaskakująco skuteczna. Moje rzęsy stały się widocznie przyciemnione i dłuższe, a po zakończeniu kuracji, patrząc w lustro nie mogłam nadziwić się efektom, jakie osiągnęłam dzięki serum. Znacie mnie i wiecie, że jeśli piszę na blogu na temat jakiegoś kosmetyku, wypróbowałam go na sobie i zrobiłam dokładne rozeznanie. Nigdy nie polecam Wam, moje internetowe przyjaciółki czegoś, czego nie jestem pewna. Jeśli miałabym przyznawać punkty temu serum do rzęs, to w dziesięciostopniowej skali dostałoby ich jedenaście! ;)

Dobry kosmetyk kosztuje. Cena La Vie Clarte.

Tylko co z tą ceną? Dla wielu z Was tak jak i dla mnie, wydanie 140 złotych na kosmetyk, którego nie znamy to duże ryzyko. Na szczęście producenci zadbali nie tylko o wygląd naszych rzęs, ale i portfele. Zdecydowanie opłaca się śledzić facebooka i instagram La Vie Clarte, a także stronę produktu. Na ich kanałach social media często pojawiają się informacje o konkursach i promocjach. Na stronie możecie zapisać się do klubu rabatowego, co powoduje że cena serum zmniejsza się o połowę! Wystarczykliknąć tutaj i nasz portfel jest szczęśliwszy :)

Facebook

facebook la vie clarte

Instagram
instagram la vie clarte

Myślę, że La Vie Clarte to doskonała inwestycja w nasz naturalny wygląd i zdrowie. Ja na pewno powrócę do tego produktu i będę go polecała wszystkim moim koleżankom. Piszcie koniecznie, czy skusiłyście się na zakup tego cudeńka i jakie efekty przyniosło u Was.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

RECENZJA SENSO DUO: kuracja dla zmęczonych i zniszczonych włosów – rewolucja na rynku?

Słyszałyście o rewolucyjnych kosmetykach marki Vivese Senso Duo? To przełomowa kuracja dla zniszczonych włosów. Dzięki niej odzyskasz mocne kosmyki. Brzmi mało prawdopodobnie? Przekonaj się sama! Senso Duo - co to za nowość? Nieczęsto mam okazję testować produkty, które dopiero wchodzą na rynek. Ale dziś jest właśnie ten szczególny moment, kiedy mogę się z wami podzielić wynikami swoich testów. Moja przygoda z produktami  VIVESE SENSO DUO  zaczęła się r ówno 3 miesiące temu . Są to przebadane klinicznie dermokosmetyki przeznaczone do pielęgnacji włosów osłabionych i wypadających. Nadają się zarówno do czasowego stosowania w okresie przesileń pogodowych, kiedy włosy zaczynają nadmiernie wypadać, jak i w przypadku łysienia  androgennego . Zacznę od tego, że kompleksowa kuracja wg producenta polega na stosowaniu olejku i szamponu Senso Duo przez okres 3 miesięcy. Jeśli chodzi o mnie, to oczywiście dostosowałam te zalecenia do potrzeb pielęgnacyjnych swoich włosów. Nie

Czy chlorek sodu niszczy włosy?

W wielu kosmetykach, a szczególnie w szamponach, pojawia się substancja zwana  Sodium Chloride – czym ona jest i jak wpływa na skórę głowy? Pod tajemniczymi i groźnymi nazwami Sodium Chloride, NaCl, czy chlorek sodu kryje się powszechnie znana sól kuchenna. Często stosuje się ją w preparatach do higieny jamy ustnej – doskonale poleruje i usuwa brzydki zapach. Ale pełni ona też funkcję zagęszczacza – wpływa na konsystencję i lepkość kosmetyków myjących, czyli powoduje m.in. pienienie się szamponów. Jednak kosztem piany cierpi skóra głowy, która w wyniku agresywnych działań soli kuchennej zostaje silnie wysuszona i podrażniona. Za tym idzie kolejny efekt uboczny – te z nas, które mają szczególnie słabe i suche włosy pogłębiają tylko swoje problemy – pod wpływem NaCl włosy zaczynają intensywniej wypadać i tracić nawilżenie. Spowodowane jest to tym, że substancje o odczynie zasadowym odchylają łuski włosów, przez co  stają się one podatne na wszelkie zmiany. Chlorek sodu

Perle Bleue: recenzja nowego kremu przeciwzmarszkowego

Jak już zapewne wiecie, uwielbiam testować nowości! I chyba tym razem trafiłam prosto w 10! Dlaczego?  Otóż nowa seria kosmetyków przeciwzmarszczkowych Perle Bleue ma wszystko, czego kobieta może wymagać od kremów przeciwzmarszczkowych... A może wymagać wiele! Fakty są takie – wszystkie chcemy być wiecznie młode . Mnie osobiście śnią się po nocach wszystkie rodzaje zmarszczek: zmarszczki mimiczne, zmarszczki palacza (to te zmarszczki wokół ust), zmarszczki na czole, zmarszczki na szyi, zmarszczki na dekolcie… I wygląda na to, że właśnie Perle Bleue jest odpowiedzią na te problemy . Dlaczego? Kilka słów o serii kremów Perle Bleue Perle Bleue to pierwsza na rynku linia kosmetyków, w których znajduje się tak unikalne połączenie rzadkich składników aktywnych . Dzięki temu może działać „na kilku frontach” – poprawia fakturę, koloryt i jędrność skóry , dlatego może zwalczać wszystkie oznaki starzenia. Oczywiście, dokładny opis tych składników znajdziecie niżej w recenzji J Cała